بُکش و خوشگلم کن

هر چی خفنه مال منه

بُکش و خوشگلم کن

هر چی خفنه مال منه

تولید برندهای معروف لوازم آرایشی در زیرزمین!


رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از کشف کارگاه غیر قانونی تولید لوازم‌ آرایشی با برندهای معروف در زیرزمین یک مجتمع در پایتخت خبر داد.

 

 

تولید برندهای معروف لوازم آرایشی در زیرزمین!


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: در بازرسی از شرکتی غیر قانونی به نام «بهینه رویان» ماموران دریافتند مسئولان آن، بخشی از تولید خود را به صورت قاچاق، و بخش دیگری را به صورت دست‌ ساز تولید کرده و با کارتن و بسته‌ بندی مارک‌ های معروف راهی بازار و داروخانه‌ های سطح شهر می‌ کنند.

زمانیان با بیان اینکه در این زمینه، دو تن دستگیر شده‌ اند، اما به نظر می‌ رسد این افراد به صورت باندی فعالیت می‌ کردند، گفت: کارشناسان وزارت بهداشت نیز با حضور در محل کارگاه زیرزمینی اعلام کردند، مواد آرایشی، دست‌ ساز بوده و غیر قابل مصرف انسانی است و باید معدوم شود.

وی گفت: بررسی‌ های ماموران نشان داد این شرکت تولیدکننده لوازم‌ آرایشی نامرغوب، به صورت غیر مجاز فعالیت داشته و با تولید لوازم‌ آرایشی با مواد نامرغوب، در محیط غیر بهداشتی و استفاده از برچسب برندهای معروف آرایشی این لوازم را روانه بازار مصرف می‌ کردند.


رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا با بیان اینکه عمدتا مصرف‌کنندگان این لوازم با آشنایی و اطلاع کاملی از نوع و مرغوبیت آن ندارند، گفت: بعضا دیده شده است مصرف‌کنندگان به علت قیمت پایین یک محصول اقبال بیشتری نشان می‌دهند اما باید توجه داشته باشند استفاده از کالای نامرغوب غیربهداشتی آثار غیرقابل جبرانی خواهد داشت.

زمانیان با بیان اینکه سال گذشته در حوزه قاچاق دارو و لوازم آرایشی تعدادی زیادی دستگیر شده‌اند، گفت: به علت سوددهی این کالاها و از آنجا که به علت گران‌قیمت بودن برندهای اصیل، مردم به سمت مارک و برندهای متفرقه‌ می‌ روند، افراد سودجو به سمت سوء استفاده از این مواد پیش می‌ روند و با استفاده از لیبل‌ مارک‌های معروف، بازار را از مواد نامرغوب اشباع می‌ کنند.

رئیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز ناجا به مصرف‌ کنندگان این گونه وسائل آرایشی توصیه‌ کرد: بدون توجه به قیمت این لوازم، اقلام مورد نظر خود را از محل‌ های مجاز تهیه کنند.

در حالی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز در عملیاتی، کارگاه زیرزمینی تولید لوازم‌ آرایشی غیربهداشتی را منهدم کردند که رول‌ های بزرگ برچسب شبنم در این کارگاه به چشم می‌خورد و تولیدکنندگان سودجوی این لوازم با درج برچسب (شبنم) کالای خود را قانونی جلوه می‌دادند و وقتی خریداران کد کالا را به شماره درج شده روی برچسب پیامک می‌ کردند، پیامی با این مضمون که «مورد تائید است. نام کالا: موچین؛ در صورت وجود مغایرت اطلاعات فوق با کالای استعلام شده، با سامانه 124 تماس حاصل فرمائید» دریافت می‌ کردند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.