بُکش و خوشگلم کن

هر چی خفنه مال منه

بُکش و خوشگلم کن

هر چی خفنه مال منه

فال روزانه | فال روز سه شنبه

 
فال متولد بهمن ، فال متولد اردیبهشت

امروز احساسات قلبی تان عوض شده است؟!

 

فال روزانه | فال روز سه شنبه



فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 مرداد 1393 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز احساسات قلبی تان عوض شده است، پس به کسانی که درک تان می کنند دقیقاً بگویید که چه حسی دارید. اما سخنان شما مقصود واقعی تان را پنهان می کند. شما باید بفهمید که چرا دیگران سخنان رک و راست شما را بد متوجه می شوند، چرا که ممکن است کم کم واقع بینی خود را از دست بدهید. فراموش نکنید که هیچ کس از روی قصد نمی خواهد برایتان مشکل تراشی کند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 مرداد 1393 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 امروز وقتی یک مشکل خانوادگی قدیمی دوباره ظاهر می شود تا شما را آزار دهد، نمی توانید دست از فکر و خیال کردن بردارید. در حالیکه خاطرات گذشته به خاطر وجود ردی در زمان حال دوباره یادآوری می شود، شاید شما ترکیب عجیبی از واقع بینی و یاد گذشته را با هم تجربه کنید. تلاش برای کنار کشیدن خود از یک بحث پچیده شاید با موفقیت همراه نباشد. به جای یانکه انرژی تان را به خاطر فرار کردن از حقیقت هدر دهید، از بحث های صادقانه استقبال کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 مرداد 1393 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما دوست ندارید دیگران فکر کنند فرد سبکسری هستید، به خاطر همین بیشتر ترجیح می دهید که با کسی حرف نزنید تا در مورد شما بد قضاوت نکنند. شاید هم احساس می کنید که همه حرف هایتان را زده اید، اما بیشتر به زمان نیاز دارید تا بفهمید که چگونه می توانید بهتر خودتان را مطرح کنید. چرا انقدر خودتان را به خاطر حرف دیگران ناراحت می کنید؟ اگر شما واقعیت را همانطور که می بینید انتقال دهید، دیگر کسی نمی تواند موقع صحبت کردن از شما ایراد بگیرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 مرداد 1393 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

- فال روزانه متولدین تیر ماه

 اگر امروز کمی نقطه ضعف های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس های خود البته آنهایی که به گرفتاری های اخیرتان مربوط می شوند، صحبت کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 مرداد 1393 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

  شما ممکن است امروز مسئولیت کارهای زیادی را به عهده بگیرید چون که به نظرتان می رسد آنها ساده تر از همیشه هستند. اما مشکل اینجاست که مایل نیستید که پروژه ای را ادامه دهید تا زمانیکه بدانید  واقعا آن  کار درست است، وگرنه ممکن است همه راهی که رفته بودید را بازگردید. اگر چه ممکن است دیگران به این تفاوت ها توجهی نکنند، اما مهم این است که شما کار خود را با کیفیت خوبی انجام دهید. به جای اینکه بعضی وظایف خود را کنار گذاشته و انجام ندهید، آن را به روز دیگری موکول کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 مرداد 1393 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

 اگر شما سعی کنید که احساسات خود را مخفی نگهداشته و ابراز نکنید، بالاخره یک روز طاقتتان تمام می شود و ممکن است تمام رازهای خود را فاش کنید. شاید شما خیلی نگران کسانی که دوستشان دارید هستید و نمی خواهید آنها را ناراحت کنید. ولی از طرف دیگر اگر احساسات خود را سرکوب کنید خودتان بیشتر ضربه خواهید خورد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 مرداد 1393 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

- فال روزانه متولدین مهر ماه

شما به هرجا که نظر می کنید امکانات بالقوه ای را می بینید، اما فردی که همیشه دوستش دارید شما را ناراحت کرده و برای شما سخت است که از این موضوع فرار کنید. اگرچه اختلاف نظر می تواند خود شما را به شک بیندازد، ولی نسبت به علائقتان همیشه آگاهی داشته باشید. عامل تشدید می تواند اندیشه های نابی را ایجاد کند که شما اگر آنها را رد کنید نمی توانید آنها را دریابید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 مرداد 1393 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

- فال روزانه متولدین آبان ماه

گام های ناپایدار و پریشانی که تا کنون داشتید باید امروز آرام شوند. حس کنجکاوی تان شما را تحریک می کند تا پاسخ تمام سئوال هایی را که در ذهن خود دارید پیدا کنید. به جای اینکه مشتاق یاد گرفتن هرچیزی که می بینید باشید، روی آن مسائلی تمرکز کنید که نقش اساسی در زندگی شما ایفا می کنند. تسلیم ملال و سستی نشوید؛ اهل عمل باشید و کارهای ناتمامی را که مربوط به محل کار یا خانه تان است را شناسایی و به پایان برسانید.
 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 مرداد 1393 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز داشتن یک وضعیت و حالت متعادل روش خوبی است که بتوانید از پس یک شوک عاطفی برآیید، اما احتمالا فقط کارهای حتمی و ضروری خود را به بعد موکول می کنید. شما باید قادر باشید که تا آخر تعطیلات در برابر تغییرات بزرگ و متلاطم زندگی تان ایستادگی کنید اگر به یاد بیاورید که آرام بمانید. اما برای یک مدت طولانی مقاومت نکنید؛ زمانیکه نیروهای پویا و متغیر شروع به تغییر می کنند این وضعیت درست خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 مرداد 1393 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه متولدین دی ماه

به نظر می رسد که امروز نیاز داشته باشید که مراقب خود باشید به خاطر اینکه به عنوان جزیی از یک تیم کار می کنید؛ اما این ترس شما از عدم کنترل است که باعث می شود تا محدودیت هایی را برای خود قائل شوید. شما می توانید به تفاوت عقاید بسیاری که با بقیه گروه دارید واکنش نشان دهید. اما جدا کردن خود از بقیه گروه راه حل این مشکل نیست. می توانید بدون اینکه در مسیر کسی مانع ایجاد کنید آگاه و هوشیار باشید و نیازی به سنگ اندازی برای بقیه نخواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 مرداد 1393 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

 حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می ترسید. برطرف کردن سستی های خودتان مهم تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 مرداد 1393 ، فال متولد تیر ، فال روز

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است لازم باشد که به کارهایی بپردازید که خودتان عقیده دارید زیاد مهم نیستند با این حال از شما خواسته شده تا آنها را انجام داده و مسائل جزیی زیادی را نیز حل کنید. اگر تنها به این فکر کنید که باید چکار کنید پریشان و آشفته خواهید شد. به ذهن تان اجازه دهید کمی خیال پردازی کند و این باعث می شود از این فشار و استرسی که هم اکنون دارید تا حد زیادی رها شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.